Nielsen rámy - nic netrvá věčně...

30.06.2015 14:21

Taky už za sebou máte zkušenost s tím, že vaše oblíbená věc, která vás provází/provázela životem, se kterou máte spojené příjemné okamžiky, již není k mání, nevyrábí se, protože již vyšla z módy, nesplňuje současné nároky, nebo jednoduše padla na bojišti nepřetržitého vývoje??? Každý z nás si jistě vzpomene na pár příkladů.

Stejně tak jsem si oblíbil dřevěné rámy od firmy Nielsen - typ Sequoia (toto není skrytá reklama). Rád je používám na výstavy, jsou elegantní, skvěle se doplňují s fotografiemi přírody (jistě, každý na to může mít odlišný názor, mě se zkrátka a jednoznačně líbí), splňují mojí ideální představu rámu, jsou tak nějak akorát. Navíc je mám spojené s návštěvou stejnojmenného národního parku v USA, resp. se sekvojemi, nádhernými stromy, patřící mezi nejstarší a největší organismy na světě.  

Bohužel, a bylo to pro mě velké překvapení, již tyto rámy nejsou v nabídce firmy. Chápu, inovace je důležitá, díky ní se firmy posouvají, nezakrní na místě.

Jenže co s tím? Koupit jiné, jasná odpověď. Ale to není tak jednoduché, jak se zdá. Představte si výstavu, kde je každá fotka v jiném rámu. Asi na vás výstava bude působit nejednotným dojmem, je to tak?

Vzhledem k blížící se výstavě tento problém právě řeším, lámu si s tím hlavu, jaký jiný typ rámu zvolit jako odpovídající náhradu. Snad si s tím nějak poradím... Bohužel pro ty, kteří ode mne mají fotku v tomto rámu, a chtěli by další (jen více takových), je to mnohem komplikovanější. Naštěstí doma pár rámů ještě mám (budou použité pro výstavu), stačí říct... ale rychle, zásoby se tenčí,....